Το Εικαστικό Καφενείο είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκμάθησης ζωγραφικής στο διαδίκτυο, (ίσως το μοναδικό στην Ελλάδα) που λειτουργεί με επιτυχία από το 2009.
Δοκιμάστε τώρα, δεν έχετε τίποτα να χάσετε... Τα πρώτα 3 μαθήματα είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!!
Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής...



Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009

Καλώς σας βρήκα πάλι!!!

Αγαπημένοι μου, μαθητές και αναγνώστες,
το Εικαστικό Καφενείο ανοίγει και πάλι τις πόρτες του!

Περιμένω με αγωνία να δω τα έργα του καλοκαιριού και σε όσους ξεκινάνε τώρα εύχομαι καλή αρχή και καλές δημιουργίες!

Ελπίζω να γεμίσατε εικόνες και να περάσατε όμορφα.
Όπως έχω ήδη υποσχεθεί το φθινόπωρο θα είναι άκρως δημουργικό!

Καλή αρχή και πάλι!

(το έργο είναι μαθήτριας του Εικαστικού Καφενείου)

5 σχόλια:

noir alice είπε...

Καλη αρχη και απο μενα δασκαλα!!!Ελπιζω να ειναι οντως δημιουργικο το φθινοπωρο γιατι αλλιως θα ειναι δυσκολη χρονια μετα απο τοσες διακοπες!Ανυπομονω...

eleni είπε...

Εύχομαι δημιουργικό φθινόπωρο!Κι εγώ ανυπομονώ ν΄αρχίσουμε,αν και συνεχίζω τα μπάνια μου,όσο ο καιρός το επιτρέπει.
Φιλιά!

Margo είπε...

Σήμερα σε σκεφτόμουν Μαριέλα, έλεγα πότε θα έρθει μπας και στρωθώ;-)
Καλωσόρισες δασκάλα
Φιλιά!

Φιλιώ είπε...

Καλως ήρθες Μαριέλα μου!!! Καλό φθινόπωρο να έχουμε...Μας έλειψες!

jf είπε...

Ωχ! έργα του καλοκαιριού? Φθινοπωρινά και χειμερινά κάνουν?? :))

Καλό Φθινόπωρο κι από μένα!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails