Το Εικαστικό Καφενείο είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκμάθησης ζωγραφικής στο διαδίκτυο, (ίσως το μοναδικό στην Ελλάδα) που λειτουργεί με επιτυχία από το 2009.
Δοκιμάστε τώρα, δεν έχετε τίποτα να χάσετε... Τα πρώτα 3 μαθήματα είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!!
Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής...



Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Και πάλι μαζί...

Έργο μαθήτριας με την μικτή τεχνική του κολάζ

Μετά από την τρίμηνη περιπλάνηση μου στα νησιά, είμαι και πάλι μαζί σας.
Χαμηλό σήμα ίντερνετ όλο το καλοκαίρι δεν μου επέτρεπε να αναρτώ στο μπλογκ.
Επανέρχομαι με πολλές καινούργιες ιδέες και σας εύχομαι ένα δημιουργικό και πολύχρωμο φθινόπωρο - χειμώνα....
Περιμένω τις εργασίες σας στο μέηλ μου (δημιουργήστε τώρα γιατί χανόμαστε!!).
Μπορείτε ακόμα να αναρτάται τα έργα σας στην ομάδα του Εικαστικού καφενείου στο facebook,
όχι για διόρθωση αλλά για ανταλλαγή απόψεων.
Αυτό αφορά και όσους δεν είναι μαθητές αλλά απλά μέλη ή αναγνώστες.

Στην επιστροφή μου με περίμενε και μια πολύ ευχάριστη έκπληξη!!
Ένα βραβείο από την Καλλιάνειρα..... την ευχαριστώ εκ μέρους όλων μας θερμά!!
Θα πάρει την ανάλογη θέση του στο μπλογκ.

Το βραβείο


Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails